Friday, September 16

පොහොය දා ...

සුපිපි වන මල්
පොකුරු අතරින්
හිරු උදාවන
පෝහෝ දා.......

නිමල බුදු බණ
අසනු බැතියෙන්
සිතෙහි සරදම්
ඉවතලා.......

හදේ ඉපැදුනු
අරුත්බර මෙත්
මහා කරුණා
පතුරනා....

අඩවන් දෑසක
කරුණා මහිමය
බැතිමතුන් වෙත
එක හෙලා.....

සසර වසනා
තුරු සදාකල්
වඳිමු බැතියෙන්
ගෞතම මුණිදා...

නමෝ තස්ස භගවා කියා
වඳිමු බැතිපෙම් උපදවා .

මලානික තරු එළිය අතරින්
සුපුෂ්පිත වන චන්ද්‍රයා...
හිඳී පෙර මඟ බලා
බුදු රදුන් දෙසු දම් අසා.

සේපාලිකා මල්
වට්ටියක් මෙනි
වඳින බැතිමත්
පිරුණු පන්සල
අගේ ඇති සුදු නෙළුම වාගේ
සඳ කැන් තැවරුණු
ධවල දාගැබ
පොහොය දා ....

සියලු සතුනට
මෙත්  වඩා කිව්
බුදු බණ පදයට
හිස නමා......

අපිත් නමඳිමු
සියලු පවු සිඳ
උතුම් මුණිදා
එක සිතින්....



1 comment:

ඇවිල්ල නිකම්ම බලල යන්න එපා.අදහසකුත් දාල යන්න.මොකද ඔයාගෙ අදහස මට ගොඩක් වටීවි මගේ වැරදි තියෙනම් හදාගන්න.ඒ නැති වුනත් ඔයාගේ අදහස මගේ හිත සතුටු කරාවී.මගේ පෝස්ට් ගැන ඔයාලගේ අදහස් දැනගන්න මම ගොඩාක් කැමතියි!!

පොහොය දා ...

සුපිපි වන මල් පොකුරු අතරින් හිරු උදාවන පෝහෝ දා....... නිමල බුදු බණ අසනු බැතියෙන් සිතෙහි සරදම් ඉවතලා....... හදේ ඉපැදුනු අරුත...