Monday, August 22

මාතෲ භූමි ලංකා....................


ජීවිතය සීමා සහිතය.....
කල්ප ගනනක ජීවන ගමනේ......                                 
සුන්දර නිවහනකි ඔබ......
පිං බිමකි ලකගන......
මා බිහිකර හැදුව මව........

මාගේ පණ නල ඹබය...
ඹබ හැර අන් සරණක් නොමැත මට....
සැමදා මගේ සැප දුක ලග සිටිය...
උතුම්ය ඔබ බදු සිරිපා පහස ලද......

සීමා සහිත ජීවිතයේ...
කටුක වූ ජීවන අත්දැකීම් අතරේ....
මා හට වෙය සැනසුම......
ඔබ‍ගේ ඇකය.......

නොයන්නෙමි ඔබ දමා මා....
ගෙවෙන තුරාවට.....
ජීවිතයේ සීමාව....
තුටුපිරි හදින් පුදනෙමි ඔබ....
මගෙ පණ දෙවැනි කොට......
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                              නිපුන සේනානායක
                                              NVScreations
                                              nvscreations@hotmail.com
                                             _/\_/\_/\_/\_/\_/\_/\_/\_
                          

NVScreations

2 comments:

  1. අනිවා..අපේ රට ගැන හැගීමක් තියන්න ඕනනෙ අපිට..

    ReplyDelete

ඇවිල්ල නිකම්ම බලල යන්න එපා.අදහසකුත් දාල යන්න.මොකද ඔයාගෙ අදහස මට ගොඩක් වටීවි මගේ වැරදි තියෙනම් හදාගන්න.ඒ නැති වුනත් ඔයාගේ අදහස මගේ හිත සතුටු කරාවී.මගේ පෝස්ට් ගැන ඔයාලගේ අදහස් දැනගන්න මම ගොඩාක් කැමතියි!!

පොහොය දා ...

සුපිපි වන මල් පොකුරු අතරින් හිරු උදාවන පෝහෝ දා....... නිමල බුදු බණ අසනු බැතියෙන් සිතෙහි සරදම් ඉවතලා....... හදේ ඉපැදුනු අරුත...