Monday, August 22

පෑන!!!!!!!!!!!!


 සිත් කියවා.........
            වචන කරන...........
                   ඔබය මාගේ හිතවතා......
     පොත් සේම   මා   හට
                            ලෙන්ගතු..................



                                              නිපුන සේනානායක
                                              NVScreations
                                              nvscreations@hotmail.com
                                             _/\_/\_/\_/\_/\_/\_/\_/\_
                          


                                            


NVScreations

No comments:

Post a Comment

ඇවිල්ල නිකම්ම බලල යන්න එපා.අදහසකුත් දාල යන්න.මොකද ඔයාගෙ අදහස මට ගොඩක් වටීවි මගේ වැරදි තියෙනම් හදාගන්න.ඒ නැති වුනත් ඔයාගේ අදහස මගේ හිත සතුටු කරාවී.මගේ පෝස්ට් ගැන ඔයාලගේ අදහස් දැනගන්න මම ගොඩාක් කැමතියි!!

පොහොය දා ...

සුපිපි වන මල් පොකුරු අතරින් හිරු උදාවන පෝහෝ දා....... නිමල බුදු බණ අසනු බැතියෙන් සිතෙහි සරදම් ඉවතලා....... හදේ ඉපැදුනු අරුත...